21.11.2025
Lokalni twórcy tworzą nowy dress code Trust Investment
W Trust Investment wierzymy, że współczesna architektura może być źródłem nieoczywistych i twórczych inspiracji. Dlatego z ogromną satysfakcją prezentujemy nasz nowy dress code, który powstał we współpracy z kieleckimi artystami i projektantami. Za nasz nowy dress code – odpowiada Michał Kędziora!
Motyw trzech wież naszej flagowej inwestycji – Sky Trust – przenieśliśmy na jedwabne apaszki, stając się tym samym elementem eleganckiego, spójnego wizerunku naszych zespołów sprzedażowych.
Za projekt odpowiada Mateusz Stradomski, a koncepcję wizerunkową całości stworzył Michał Kędziora (MrVintage.pl). Efekt? Modowy akcent z lokalnym DNA: prosty, współczesny i wyrazisty. Więcej możecie o nim poczytaj u Michała na blogu https://mrvintage.pl/2025/11/kiedy-ubior-staje-sie-strategia-o-projektowaniu-spojnego-wizerunku-firmy-trust-investment.html
Przelaliśmy beton na jedwab
Inspiracją do stworzenia apaszek, które uzupełniają nasz nowy dress code, jest powstająca w samym sercu Kielc inwestycja Sky Trust. Charakterystyczny motyw trzech wież, zmieniających panoramę miasta, znalazł swoje odbicie w minimalistycznej grafice autorstwa kieleckiego artysty, Mateusza Stradomskiego.
To detal, który łączy w sobie estetykę architektury, sztuki i designu – w subtelnej, ponadczasowej formie.
– Zaproszenie lokalnych twórców było dla nas naturalnym krokiem. Chcieliśmy, aby wyjątkowy charakter naszej flagowej inwestycji wybrzmiał także w eleganckich, dopracowanych detalach. Precyzja, spójność i dbałość o jakość są fundamentem naszego wizerunku – zarówno w architekturze, jak i komunikacji – mówi Małgorzata Majcherczyk dyrektor działu marketingu i PR w Trust Investment.
Elegancja i spójność
Za całościową koncepcję wizerunku naszych zespołów sprzedażowych odpowiada Michał Kędziora, autor bloga MrVintage.pl, znany m.in. ze współtworzenia dress code’u selekcjonera reprezentacji Polski podczas EURO 2024. Tym razem przygotował projekt dla branży nieruchomości, stawiając na elegancję, wygodę i ponadczasową estetykę.
W nowym zestawie wizerunkowym postawiliśmy na:
-
granatowy, dwuczęściowy garnitur,
-
białą koszulę,
-
szarą kamizelkę,
-
jedwabną apaszkę z motywem Sky Trust, pełniącą również funkcję poszetki.
To właśnie ta apaszka stanowi „biżuteryjny” akcent, który subtelnie domyka minimalistyczną stylizację.
– Zależało nam na zestawie, który buduje zaufanie, podkreśla profesjonalizm i dbałość o detal. Postawiliśmy na minimalizm, jakość oraz lokalne akcenty, które opowiadają historię marki i jej korzenie – tłumaczy Michał Kędziora.